Podsumowanie marca i kwietnia 2023

 
Z racji tego, że w kwietniu trochę zamuliłam, czyt. kompletnie zapomniałam o napisaniu podsumowania marca :), dzisiaj przychodzę do was z takim podwójnym. W trzecim miesiącu roku udało mi się przeczytać 7 książek, które łącznie dały 3118 stron.

Przeczytane w marcu
Ciężar korony A. C. Cobble - PATRONAT POMISTRZOWSKU (recenzja tutaj)
Rodzina Monet. Skarb Weronika Anna Marczak
Rodzina Monet. Królewna, część I Weronika Anna Marczak
Ja, Inkwizytor. Dziennik czasu zarazy Jacek Piekara (recenzja tutaj)
Vamps. Świeża krew Nicole Arend (recenzja tutaj)
Akademia wampirów Richelle Mead (recenzja tutaj)
Bestie zagłady Ayana Gray (recenzja tutaj)

Ponadto w marcu pojawiły się posty z zestawieniami książek na Dzień Kobiet i Dzień Mężczyzn. Jeżeli chcecie przejść, kliknijcie w grafikę poniżej. 



***

W kwietniu również przeczytałam 7 książek, jednak one dały więcej przeczytanych stron - 3234. :) 
Przeczytane w kwietniu
Karmazynowe rządy Amelie Wen Zhao (recenzja tutaj)
Babel, czyli o konieczności przemocy Rebecca F. Kuang (recenzja tutaj)
Mroczny sobowtór Jonathan Stroud (recenzja tutaj)
Rodzina Monet. Królewna, część I Weronika Anna Marczak 
Nevermore. Kruk Kelly Creagh (recenzja tutaj)
Fragile heart Mona Kasten (recenzja tutaj)
Sami w eterze Olivie Blake (recenzja tutaj)

Na Pomistrzowsku pojawił się też post z zestawieniem Książek z JAJEM na Wielkanoc. Poniżej znajdziecie link. 


Ile książek Wy przeczytaliście w marcu i kwietniu? Dajcie znać w komentarzach!

11 komentarzy:

  1. Bardzo owocny czytelniczo czas za tobą. Super.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi. 🙂

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo tytułów. Ładny wynik. Ile... nie wiem, ale zwykle czytam kilka na miesiąc i zawsze jest różnorodnie gatunkowo. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja jakoś nie liczę, ale w kwietniu udało mi się przeczytać ich całkiem sporo.

    OdpowiedzUsuń
  4. Oj marzec był tak dawno, że nie pamiętam ;) a w kwiecień skończyłam z wynikiem 8 książek.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam w planach Rodzinę Monet :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetne podsumowanie! Mam nadzieję, że w wakacje uda mi się pochwalić wynikami ;D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ło kruca, ale napierdzielasz z tym czytaniem! :D Aż mi wstyd, kiedy pomyślę o swoim zastoju.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z twojego stosu, czytałam „Bestie zagłady” (już jakiś czas temu) i „Sami w eterze” :D A jeżeli chodzi o przeczytane książki, to w marcu było ich 11, a w kwietniu 6 :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Niezwykle owocny czas z książkami :)
    Ja jestem właśnie po kolejnej lekturze Opowieści niepoprawnych politycznie Piotra Zychowicza :) Teraz czytam Księcia Harrego :)

    OdpowiedzUsuń