Podsumowanie sierpnia 2022

Sierpień już za nami, właściwie minęła już połowa września, dlatego chyba przyszedł najwyższy czas na podsumowanie. W sierpniu nie przeczytałam jakoś super zawrotnej ilości książek. Wyszło ich 6, co łącznie dało 2432 stron.

Co przeczytałam?

💚 Najważniejszą książką miesiąca był zdecydowanie mój patronat, czyli Płonąca wieża A. C. Cobble - 5 tom przygód Beniamina Ashtona (recenzja tutaj)

💚 Ogólnie miesiąc zaczęłam od Próby żelaza duetu Cassandry Clare i Holly Black (recenzja tutaj)

💚 Potem był świetny romans z muzyką w tle, Lonely Heart, gdzie Mona Kasten poruszała również trudne tematy (recenzja tutaj)

💚 Wsiąknęłam też w brutalny świat Grahama Mastertona dzięki Nocy skorpiona, gdzie ludzie oddawali cześć indiańskim bogom (recenzja tutaj)

💚 Poznałam pokręcone życie Tekli - bohaterki Nieszczęścia w szczęściu Olgi Rudnickiej (recenzja tutaj)

💚 Wyruszyłam na drugi koniec świata, by poczytać o nadziei, marzeniach i samotności, a zrobiłam to, sięgając po Dom nad błękitnym morzem TJ Klune (recenzja tutaj)


W sierpniu na Pomistrzowsku pojawiły się też inne posty, m.in. ten z odpowiedziami Eweliny Stefańskiej, która zgodziła się wziąć udział w Autorskich 10 minutach, albo ten z zaproszeniem do maratonu czytelniczego!



A jak minął Wasz sierpień? Dajcie znać w komentarzach. :)


19 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawe podsumowanie. Życzę zaczytanego września.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dopiero połowo września, a już wypada lepiej niż sierpień. :)

      Usuń
  2. Świetny wynik Ew :-) . Pozdrawiam :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję wyniku, życzę równie owocnego września :) ja na sierpień nie narzekam, ale w związku z tym , że mam we wrześniu urlop, to liczę na wysokie statystyki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To jak urlop, to pewnie we wrześniu osiągniesz apogeum przeczytanych książek. :P

      Usuń
  4. Ciekawe książki przeczytałaś, prócz Mastertona przeczytałabym każda, muszę się im bliżej przyjrzeć:) Mi sierpień minął świetnie, też troszkę przeczytałam, chociaż głównie poradników dotyczących samorozwoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zdecydowanie polecam, zwłaszcza "Dom nad błękitnym morzem" oraz 5 tom Benka. :)

      Usuń
  5. Ciekawe książki masz za sobą. Nie miałam okazji żadnej z nich przeczytać, ale dobrze wiedzieć, po którą warto sięgnąć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Sześć książek to super wynik! Ja przeczytałam cztery i uważam, że to sporo jak na mnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przeczytałaś jakieś warte polecenia? :)

      Usuń
    2. Najbardziej podobała mi się książka "Nie ten mąż" Kathryn Croft i ją mogę polecić. Thriller małżeński, tak bym określiła tę historię. Niedługo wrzucę recenzję na bloga :)

      Usuń
  7. Wspaniale spędzony czas :) Żadnej z nich nie miałam okazji przeczytać - spojrzę na Twoje recenzje :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Koniecznie! I daj znać, po jaką zdecydujesz się sięgnąć. :)

      Usuń
  8. Piękny wynik :) Nie sprawdzałam, ale u mnie było chyba podobnie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja w sierpniu miałam urlop, ale o dziwo, nie sprzyjał on czytaniu - przeczytałam tylko 4 książki :). Super, że Tobie udało się przeczytać więcej i przeżyłaś z nimi niezapomniane chwile ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo czasami trzeba wziąć nawet urlop od książek. :)

      Usuń