Podsumowanie stycznia 2022

Z półmiesięcznym opóźnieniem przychodzę z podsumowaniem stycznia. Pierwszy miesiąc nowego roku upłynął szybko i bardzo intensywnie - zarówno pod względem czytelniczym jak i prywatnym. Jeśli chodzi o ilość przeczytanych książek, to wyszło ich 6. W przeliczeniu na strony - 2947. 


Co czytałam?

Pana Lodowego Ogrodu, księgę III (recenzja) i księgę IV (recenzja), Jarosława Grzędowicza

→ Księgę II Pustynnego Księcia Petera V. Bretta (recenzja)

→ 5 tom Enoli Holmes Nancy Springer, czyli Sprawę haftu na krynolinie (recenzja)

Skrzynię w lesie Maureen Johnson (recenzja), będącą czwartą częścią serii Truly Devious

oraz

Balladę o dwóch miastach Agaty Kołakowskiej (recenzja)


W styczniu na Pomistrzowsku pojawiło się również kilka okołoksiążkowych postów, m.in. podsumowanie roku 2021, zapowiedzi wydawniczne albo notka urodzinowa wraz z wielkim rozdaniem! 

Jak jeszcze jestem przy głosie, to zapraszam do postu, w którym możecie zadawać PYTANIA AGACIE KOŁAKOWSKIEJ. ↓


A jak minął Wasz styczeń? :)


13 komentarzy:

  1. Nową książkę Agaty Kołakowskiej mam w planach. Już czeka na mojej półce.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny wynik Ew - u mnie przeczytanych siedem książek w styczniu. Serdeczne pozdrowienia :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję, czekam z niecierpliwością na książkę Agaty K. z osobistą dedykacją - niby nic - a czuję się podniecona jak dziecko przed Wigilią ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cudownie! Daj mi potem koniecznie znać, jak Ci się podobała książka! :)

      Usuń
  4. Balladę o dwóch miastach na pewno przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak to mówią - lepiej późno, niż wcale ;). Ja nie zrobiłam takiego podsumowania, bo od początku roku do dziś przeczytałam 4 całe książki, a zaczęłam 5 innych XD.

    OdpowiedzUsuń
  6. Zacne grubaski ;) Czytałam wieki temu coś Grzędowicza, ale na pewno nie było tak ta grube. I kojarzę jedynie wilka, który odgryzł sobie łapę, żeby uciec od baby ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze, że miesiąc był udany :)

    OdpowiedzUsuń