Podsumowanie lutego 2023


Luty to miesiąc z najmniejszą ilością dni, co przekłada się na ilość przeczytanych książek. A przynajmniej w moim przypadku. A przynajmniej zamierzam to sobie tak tłumaczyć. :) Udało mi się skończyć 6 książek, które dały .... stron.

Książki przeczytane w lutym 2023

Przepis na mordercę Ann Wolert Burgess (recenzja tutaj)
Zostaliśmy na lodzie Klaudia Bianek - tak, czytałam świąteczną książkę po świętach (recenzja wkrótce)
Wojna w blasku dnia, księga II Peter V. Brett (recenzja niebawem)
Psy. Zrozumieć najlepszego przyjaciela John Bradshaw (recenzja tutaj)
Lot nad kukułczym gniazdem Ken Kesey (nie wiem, czy recenzja się pojawi, bo historia mocno mnie pozamiatała i przez kilka dni nie potrafiłam się w sobie zebrać)
Enola Holmes i sprawa czarnego powozu (recenzję znajdziecie pod tym linkiem)

Jak więc widzicie po tytułach, w lutym było bardzo, bardzo różnorodnie. Dodatkowo na Pomistrzowsku pojawiły się posty z zestawieniami:



Dajcie znać, z jakim wynikiem książkowym wy skończyliście luty!


7 komentarzy:

  1. Całkiem sporo udało Ci się przeczytać kochana i naprawdę ciekawe książki za tobą.

    OdpowiedzUsuń
  2. U mnie też było różnorodnie. A "Lot nad kukułczym gniazdem" czytałam i oglądałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Oj "Lot nad kukułczym gniazdem" robi wrażenie. Czytałam też Enolę i mi się bardzo spodobała. Skończyłam luty z wynikiem 9 książek :P
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny wynik. Luty choć krótki okazał się dla mnie satysfakcjonujący.

    OdpowiedzUsuń
  5. Super wynik. Można powiedzieć, że znam dwie ostatnie książki (czytałam pierwszy tom Enolii). U mnie też było różnorodnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny wynik. Można powiedzieć, że znam dwie ostatnie książki (trochę naciąganie, bo jednak czytałam pierwszy tom Enolii). U mnie też było różnorodnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Muszę kiedyś zabrać się za cykl o Enoli. :)

    OdpowiedzUsuń