1 URODZINY POMISTRZOWSKU!

 

Jakże niezmiernie się cieszę, pisząc te parę słów: dzisiaj obchodzimy pierwszą rocznicę powstania Pomistrzowsku! Tak, dobrze czytacie. Równo rok temu narodził się w mojej głowie szalony pomysł stworzenia bloga z recenzjami książek. Przyznam, że nie spodziewałam się, że pomysł ten przerodzi się w świetną przygodę pełną wyzwań, radości i możliwości poznania wielu cudownych osób. :)

STATYSTYCZNIE

Obiecałam w podsumowaniu rocznym, że statystyki przedstawię na rocznicę bloga, bo mojemu mózgowi musiały zgadzać się liczby. Oto jak prezentują się Wasze wejścia, komentarze i liczba obserwatorów na dzień 17.01.2021 (godz. 9:15). Dziękuję. ♥️


INSTAGRAMOWO

Szybko się zaaklimatyzowałam w książkowych środowisku (co głównie zawdzięczam Waszej otwartości) i po trzech miesiącach utworzyłam konto na Instagramie. A to, co się tam działo, przerosło moje najśmielsze oczekiwania. Na plus, oczywiście. Niedawno robiłam nawet rozdanie na pierwszy 1 tys. obserwatorów (połączone z mikołajkami). 

Klikając, przeniesiecie się na stronę IG

FACEBOOKOWO

Z okazji rocznicy postanowiłam iść o krok dalej i założyć fanpejdża Pomistrzowsku. Mam nadzieję, że zdążyliście zauważyć gadżet w bocznej kolumnie bloga. A jeśli nie, to zapraszam poniżej. Dodawajcie stronę do obserwowanych, żebym mogła też i Was znaleźć w tym odmęcie Internetu (ewentualnie podawajcie linki w komentarzach do Waszych fanpejdżów). 


INFORMACYJNIE

Skoro już jestem przy głosie, to wykorzystam sytuację, serdecznie Was namawiając do zadawania pytań autorom w Autorskich 10 minutach! Niebawem szykuje się rozmowa z Tomaszem Kamińskim, więc gorąco zachęcam do wzięcia czynnego udziału w cyklu. :)

Klikając, przeniesiecie się na odpowiednią stronę

Dziękuję, że ze mną wytrwaliście. ♥️


47 komentarzy:

  1. Wszystkiego dobrego :) oby kolejne lata były równie dobre! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! I też mam taką nadzieję (odpukać w niemalowane). :)

      Usuń
  2. Życzę Ci jak najwięcej blogowych sukcesów :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego książkowego z okazji urodzin bloga! ;)
    Bardzo lubię do Ciebie zaglądać, czy tu na blogu czy na Instagramie, tworzysz bardzo ciekawe miejsce w blogosferze książkowej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję! Mam nadzieję, że będzie coraz ciekawsze i się nie znudzisz. :)

      Usuń
  4. Również dołączam się do życzeń ! Wielu dalszych sukcesów blogowych życzę !

    OdpowiedzUsuń
  5. Gratuluję! Pierwszy rok masz za sobą, więc teraz pójdzie już z górki :) Jestem pod wrażeniem liczby obserwatorów na IG!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Obyś miała rację. Sama nie wiem, skąd się ich tyle aż wzięło, szczerze mówiąc. Ale się cieszę. :)

      Usuń
  6. Ajjj! Cudownie :) Serdecznie gratuluję tego, co udało Ci się osiągnąć w ciągu tego roku. Mocno trzymam kciuki za rozwój. Życzę Ci, Moja Droga, wszystkiego, co najlepsze <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo za te cudowne słowa! Mam nadzieję, że wszystko się uda, a Twoje życzenia spełnią. :)

      Usuń
  7. Kochana bloga prowadzisz świetnie, więc życzę Ci jeszcze wielu takich rocznic i mnóstwa sukcesów. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oby tak było, nie powiem, że nie. Dziękuję! :)

      Usuń
  8. Wszystkiego dobrego, kolejnych udanych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Zatem gratuluję i życzę dalszego owocnego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  10. Wszystkiego najlepszego i kolejnych lat blogowania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak ten czas szybko leci. Gratuluję i życzę kolejnych lat blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję pierwszego roku blogowania. Oby pisanie o książkach sprawiało Ci wiele przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki! Mam nadzieję, że tak będzie cały czas. :)

      Usuń
  13. Bardzo ładny i profesjonalny blog! Gratuluję rocznicy i dołączam się do życzeń Twoich czytelników :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niezmiernie się cieszę! Czuj się jak u siebie. :)

      Usuń
  14. Wszystkiego najlepszego z okazji blogowej rocznicy!

    OdpowiedzUsuń
  15. Dalszych sukcesów w blogowym świecie życzę🤗🧡📚
    Cieplutko pozdrawiam😀🌸☕
    http://spacerem-przez-zycie.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. Wszystkiego najlepszego z okazji pierwszych urodzin bloga! Życzę wielu satysfakcji z dalszego blogowania.

    OdpowiedzUsuń
  17. Powodzenia w recenzowaniu książek i mnóstwa czasu na czytanie :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czas na wagę złota. Przyda się bardzo! :)

      Usuń
  18. Po pierwsze - bardzo serdecznie gratuluję! Ten rok zleciał bardzo szybko!
    Po drugie - bardzo się cieszę, że tu jesteś. Z przyjemnością czytam Twoje opinie (zwłaszcza, że mamy podobny gust czytelniczy i też lubisz fantastykę, co zdarza się TAK RZADKO w blogosferze, że aż czasami przebieram nóżkami gdy widzę jaką książkę recenzujesz), równie chętnie czytam i wchodzę w dyskusję i... No właśnie. Dobrze, że piszesz! :)
    Po trzecie - fb już polubiony. ;) Nie wiedziałam, że pisałaś opowiadania itd., dojrzałam to na fp. ;)

    Bardzo mi się podoba to co zrobiłaś z linkiem na facebooku, ten podział na bloga, bookstagrama itd.! Wygląda to ekstra i aż sama zamarzyłam o takim :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rok zleciał jak z bicza strzelił. Normalnie czas przeciekał między palcami. :) Ja też się niezmiernie cieszę, że trafiłam na Ciebie i na Twoje podobne gusta czytelnicze. Na blogach naprawdę bardzo mało pojawia się osób czytających fantastykę, a wiem, że jak wejdę do Ciebie i zobaczę tam polecany tytuł, to na 100% będzie mi się podobał. Aktualnie czaję się na "Papierowego maga". :)
      Och, opowiadania... To były stare dzieje, a jednak trochę też teraźniejsze, bo nadal próbuję podokańczać niektóre historie. Zazwyczaj to fanfiction potterowskie, więc... :)

      Wystarczy, że zarejestrujesz się na linktr.ee (za darmoszkę) i wtedy dodasz wszystkie ważne linki. I tyle. Sprawa prosta. :) Ogólnie nie musiałabym tego robić, gdyby szanowny facebook nie blokował linku do mojego bloga. A przez to, że dodatkowo fejs związał się z Instagramem mam naprawdę ograniczony dostęp. Dopiero niedawno wykombinowałam jak to obejść. :)

      Usuń
  19. Gratulacje, życzę Ci kolejnych udanych lat i przyjemności z blogowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  20. No i super! trzymam kciuki za dalsze sukcesy i lepsze statystyki ;) pozdrawiam i dolaczam do grona obserwujacych ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Może uda mi się dobić do 50 tys. za rok? Kto wie? :) A ja zachęcam, żebyś została na dłużej i czuj się jak u siebie. :)

      Usuń
  21. Gratuluję roku i bardzo dobrego rozwoju w jego czasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Wszystkiego najlepszego, kolejnych lat pisania! Gratuluję osiągnięć ;D

    Ściskam mocno, Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń