2 URODZINY POMISTRZOWSKU!

 

Z jednodniowym poślizgiem publikuję ten wyjątkowy (zwłaszcza dla mnie) post. Otóż 17 stycznia 2022 roku Pomistrzowsku obchodziło swoje DRUGIE URODZINY! Jestem niesamowicie ukontentowana, że kolejne latka lecą, a Wy nadal wchodzicie i czytacie to, co mam do powiedzenia. Dziękuję. ❤

Jeśli zżera was ciekawość, jak minął drugi rok istnienia Pomistrzowsku, to zapraszam poniżej do mikropodsumowania. ↓

STATYSTYCZNIE

Po szybkim podliczeniu cyferek wyszło, że w ciągu roku na Pomistrzowsku weszło aż 72370 osób, czego świadomość totalnie mnie zaskoczyła. W 2021 liczba wynosiła lekko ponad 27 tys., więc jest niezła przebitka. :) Co do komentarzy, to napisaliście ich aż 3,77 tys. - bardzo dziękuję za tak czynny udział!

Największą popularnością cieszyła się recenzja Łączniczek z Paryża Pam Jennoff (kliknij tutaj) oraz niemalże ex aequo recenzja powieści graficznej Diuny Franka Herberta (kliknij tutaj). 


SOCIAL MEDIOWO (medialnie?) :)

Poprzedni rok sprzyjał rozwijaniu się we wszystkich możliwych kierunkach w social mediach. Na początku, gdzieś w styczniu, o ile nie myli mnie pamięć, założyłam fanpejdża. A jakieś dwa miesiące później powstał kanał na YouTubie. 

Na Facebooku nadal aktywnie się udzielam, ale z przyczyn technicznych musiałam zrezygnować z nagrywania filmów. Zaznaczę jednak, że to chwilowe i w tym roku planuję ruszyć pełną parą. Niech tylko ustabilizuje się moja sytuacja domowo-weselna - co i jak: możecie poczytać o tym w podsumowaniu roku. :)

Oczywiście, dodatkowo i całkowicie niezmiennie prowadzę Bookstagrama. Jeśli ktoś jest ciekawy, tam wrzucam w miarę regularnie (a przynajmniej się staram) update'y z mojego czytelniczego/prywatnego życia. Zachęcam do śledzenia, a nuż zainteresuje was jakiś tytuł zanim naskrobię recenzję? :)

Kliknij, żeby przejść na Instagram Pomistrzowsku

Kliknij, żeby przejść na kanał Pomistrzowsku


Jak widzicie, w tym roku trochę poszalałam, ale też odrobinę przesadziłam, tak zupełnie szczerze mówiąc. Pod koniec roku dopadła mnie chandra, bo miałam zdecydowanie za dużo na głowie i przestałam wyrabiać. Dlatego w 2022 postanowiłam lekko zluzować majty i nie zasuwać jak mróweczka, a na spokojnie cieszyć się z lektury i skupiać na prowadzeniu bloga. 

Na dniach (gdzieś na początku następnego tygodnia) szykuję mega niespodziankę - ot, tak, by podziękować Wam za aktywny udział w życiu Pomistrzowsku. ❤


11 komentarzy:

  1. Ale fajnie! Życzę Ci kolejnych lat rozwoju bloga. Wszystkiego co najlepsze!

    OdpowiedzUsuń
  2. Moje szczere gratulacje!! 100 lat i jeden dzień dłużej!! Ja kurczę nie zluzowałam i teraz lekko się nie wyrabiam i mam 6 książek na cito.

    OdpowiedzUsuń
  3. Wszystkiego najlepszego dla bloga. Życzę jeszcze wielu takich urodzin.

    OdpowiedzUsuń
  4. Również i ja gratuluję rocznicy. Ja niedawno obchodziłem trzecie urodziny IL 2 . Serdecznie pozdrawiam i jeszcze raz wszystkiego najlepszego, pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystkiego najlepszego! Dalszego rozwoju i przyjemności z prowadzenia bloga 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystkiego najlepszego! Dalszego miłego blogowania! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratulacje! Życzę kolejnych, bogatych w ciekawe lektury lat i satysfakcji w prowadzeniu bloga!

    OdpowiedzUsuń
  8. Gratuluję urodzin bloga i życzę dalszych sukcesów oraz wytrwaniu w wyluzowanie 😁

    OdpowiedzUsuń
  9. Gratuluję urodzin bloga i rozwijania strony :) Oby twój zapał do pisania trwał przez kolejne lata :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne cyferki i powodzenia dalej! :)
    Mała uwaga - link do kanału na yt nie działa tylko przekierowuje to obrazka.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wszystkiego najlepszego i życzę dalszych sukcesów! <3

    OdpowiedzUsuń