Pomistrzowsku na Youtube!



Zaczęło się od bloga. Potem powstał bookstagram, następnie założyłam facebooka. A teraz? A teraz przyszła kolej na Youtube! 

Skąd pomysł? Ano z pewnością nie dlatego, że mam dużo czasu wolnego. :) Chciałam po prostu bardziej urozmaicić Pomistrzowsku i poza typowymi recenzjami wprowadzić nieco rozrywki w ten czarno-biały świat (wierzcie mi, czasami gadam takie głupoty, że nic tylko płakać ze śmiechu :P).

Cały film możecie obejrzeć tutaj ↓ 


A klikając tutaj ⇾ http://bityl.pl/noanA zaobserwujecie kanał!

Zapraszam Was, moi drodzy, do oglądania, subskrybowania i dawania łapek w górę, o ile - oczywiście - filmik się spodoba. :) 
 

28 komentarzy:

  1. Gratuluję odważnej decyzji. Życzę powodzenia. Aktualnie czytam ,,Wojnę makową". To było moje drugie podejście i tym razem się wciągnęłam.
    Sub już poszedł ;).
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję! Oby pomysł okazał się trafiony i obym znalazła czas i chęci na nagrywanie. :)

      Usuń
  2. Wspaniale. I Ja gratuluję tej odważnej decyzji. Będzie się działo. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Będzie się działo, jak będą widzowie. ;P

      Usuń
  3. Przesz do przodu. Gratuluję i powodzenia! 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje. Dobrej zabawy! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mam nadzieję, że taka właśnie będzie!

      Usuń
  5. Gratulacje i powodzenia! Bardzo lubię oglądać takie filmowe recenzje książek.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W takim razie zapraszam do zasubskrybowania kanału! :)

      Usuń
  6. Ale super ❤❤❤❤ będę oglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję odwagi <3 I powodzenia w prowadzeniu ;) W wolnej chwili zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zapraszam gorąco. Do obserwowania kanału również. :)

      Usuń
  8. Hej. Super, idziesz jak burza. Ja myślałam swego czasu o youtubie pod bloga, ale póki co odrzuciłam ten pomysł. Mam takie wewnętrzne przekonanie, że się do kamerki zupełnie nie nadaję. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ależ ja też się nie nadaję! To, co tu widać, to efekt paru kieliszków wina. :PP

      Usuń
  9. Gratuluję serdecznie. Świetnie, że się rozwijasz.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie ma co marnować życia. Trzeba próbować. :)

      Usuń
  10. Brawo! Ja bym się nie odważyła!

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow! Podziwiam Cię i to bardzo, gdyż ja czuję wielką blokadę przed kamerą. A Tobie wyszło wszystko wspaniale.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję! <3 Było wiele niedociągnięć, ale zamierzam pracować na sobą, swoim wyrażaniem się (jednak pisanie jest o wiele łatwiejsze) oraz patrzeniem w kamerę, a nie gdzieś w kąt. :P

      Usuń
  12. Oho, jak pięknie się rozwijasz w sieci ;). Gratuluję i zarazem podziwiam!
    W wolnej chwili zerknę na Twój kanał, chociaż osobiście wolę czytać niż słuchać czy oglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kanał stworzyłam głównie jako dodatek do treści na blogu, żeby od czasu do czasu wrzucić jakiś unboxing albo zrobić topkę. Z pisanych recenzji z pewnością nie zrezygnuję. ;)

      Usuń
  13. Tak samo jak Rabe, zdecydowanie wolę czytać o książkach niż słuchać, dlatego nie mam żadnych zaobserwowanych książkowych vlogów. Ale nigdy nie mów nigdy ;)

    Kiedy zobaczyłam jakąś Twoją wypowiedź na Instagramie, pierwsze co pomyślałam, że jesteś bardzo młodziutka :) Niech Ci się kręgi i blog i vlog, i reszta społecznościówek. Oby jak najszybciej się rozhulały i dawały Ci mnóstwo satysfakcji :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Młodziutka? Dzięki, to niezły komplement. :P A do obserwowania i tak zapraszam, może kiedyś zmienisz jednak zdanie co do oglądania vlogów. I bardzo dziękuję!

      Usuń