Książki idealne na prezent na Dzień Matki!

 

Mam nadzieję, że wszyscy pamiętacie o jutrzejszym święcie naszych kochanych Mam? :) Jeśli nie zdążyliście jeszcze kupić prezentu, a Wasza Mama jest zagorzałą czytelniczką lub próbujecie ze wszystkich sił przekonać ją do czytania, to mam rozwiązanie idealne! 

Listę książek z przeróżnych gatunków, które z pewnością spodobają się Waszym mamom i będą prezentem idealnym!

Wasze mamy lubią czytać czy są z książkami na bakier? Co dajecie zazwyczaj na Dzień Matki? :)

17 komentarzy:

  1. U mnie dominują kwiaty lub kryminały. Ale pasjonuje się rozwiązywaniem krzyżówek też. Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. PS. Zawsze kupuję kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Propozycje książkowe bardzo ciekawe, jednak moja mama nie czyta książek. Niestety.

    OdpowiedzUsuń
  4. Prezent już kupiony - książka ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Moja mama czyta, ale nie śledzi Internetow i nie biega po księgarniach. Zdaje się za to na mój gust. Zawsze udaje mi się trafić w jej czytelnicze potrzeby 😃 Kocha też kwiaty, chyba jak każda kobieta 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo fajne propozycje. Książka to świetny prezent na Dzień Matki.

    OdpowiedzUsuń
  7. W wolnej chwili na spokojnie obejrzę filmik. Zależy od roku. Kiedyś była to torebka, innym razem zestaw, w tym roku postawiłam na książkę, o której już trochę mówi :D.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja mama nie przepadała za czytaniem. Ale za to ja nadrabiam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mi przyjemnie Ciebie oglądać <3

    OdpowiedzUsuń
  10. Moja mama uwielbia książki, ale zazwyczaj podbiera moje, więc dostaje inne prezenty :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ciekawe i zróżnicowane propozycje. Pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. moja mama nie czyta książek jedynie gazety od czasu do czasu:)

    OdpowiedzUsuń
  13. W tym roku na Dzień matki jest Zafon, niestety już ostatni :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja z wyborem książek dla mojej mamy na szczęście nie mam problemu - tym bardziej, że jeżeli chodzi o książki to ma podobny gust do mojego. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To sporo ułatwia, bo u mnie jest ciężko. Zazwyczaj daję mamie książki, których ja bym nie przeczytała. I zwykle to strzał w dziesiątkę. :)

      Usuń
  15. Cóż, już po dniu matki, ale się wypowiem ;). Ciekawy wybór książek - bardzo różnorodne tytuły, mogą się sprawdzić dla różnych czytelniczek.
    Moja mama nie jest zapaloną czytelniczką (chociaż nie jest tak, że wcale nie czyta) i woli zupełnie inne prezenty - kupiłam jej piłę łańcuchową XD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Piła łańcuchowa jako prezent na Dzień Matki pobił wszystko. Nigdy jeszcze o czymś takim nie słyszałam i już uwielbiam Twoją Mamę. :)

      Usuń