Wydawnictwa na czynniki pierwsze: Książkowe Klimaty

 

Ostatnio krążąc po stronach książkowych i przeszukując katalogi trafiłam na wiele interesujących propozycji. Stwierdziłam, że warto Wam niektóre polecić, tym bardziej te należące do kolejnego z niszowych wydawnictw. Ten cykl żyje własnym życiem, mówię Wam. :)

Wczujcie się w...



Parę słów o + co wydają

Klimaty Książkowe wydają książki już od 2013 roku. Głównie zajmują się współczesną prozą europejską, mówiącą więcej o otaczającym świecie, zrywającą ze schematami i stereotypami. Zamierzają odkrywać nieznane i sięgać po klimatyczną literaturę regionów bliskich i dalekich. 

Z tego, co widziałam na stronie Wydawnictwa, w ofercie można znaleźć literaturę grecką, słowacką, bałkańską, turecką, bułgarską, a nawet irańską i rumuńską.  


Nowości

Na adekwatnej podstronie znalazłam wiele interesujących nowości książkowych (trzy ostatnio wydane). Jeśli jesteście ciekawi, kliknijcie w zdjęcie okładki, wówczas przeniesiecie się na stronę ze szczegółami. 

    


Co więcej? 

Aktualnie na stronie księgarni Książkowych Klimatów trwa promocja Nie kupuj kota w worku, gdzie można zaprenumerować aż 10 książek, które wydawnictwo zobowiązuje się wysłać nawet przed premierą! Więcej tutaj -> klik. Widziałam też, że sprzedają gadżety, np. torby z zabawnymi nadrukami.




Czytaliście jakiś tytuł, który wyszedł nakładem Książkowych Klimatów? Zerkniecie na ich ofertę? Dawajcie znać w komentarzach!

14 komentarzy:

  1. Nie miałam jeszcze okazji czytać żadnej książki tego wydawnictwa.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie widziałam jeszcze książek tego wydawnictwa. Miło jednak wiedzieć, że z każdym wydawnictwem poszerza się oferta tytułów, jakie możemy czytać.

    Pozdrawiam Zakładka do Przyszłości

    OdpowiedzUsuń
  3. Również nie miałem okazji czytać nic z tego Wydawnictwa. Ale brzmi całkiem, całkiem ciekawie. Dzięki Tobie wiem, co w trawie piszczy :) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie czytałam, ale sięgnę po którąś z ich propozycji. Myślę, że to mogłaby być fajna czytelnicza przygoda z literaturą np. bałkańską. Już znalazłam tam kilka tytułów np. "Księga szeptów", "Samotny mężczyzna", "Rok zająca" czy "Co pozwala powiedzieć noc".

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie spotkałam się z tym wydawnictwem i ich książkami 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znałam tego wydawnictwa ❤

    OdpowiedzUsuń
  7. O wydawnictwie słyszałam i kojarzę ich książki, ale żadnej jeszcze nie czytałam. ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam kilka ich książek na czytniku, ale jeszcze się za nie nie zabrałam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam o tym wydawnictwie. Mam wymienioną tutaj ,,Legendę o języku".
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znałam tego wydawnictwa. Kilka lat temu podjęłam się wyzwania przeczytania książki z każdego kraju. Już tworząc ją miałam spore problemy, bo z wielu krajów - i to nawet europejskich - nie mogłam znaleźć nic przetłumaczonego na język polski. Dlatego uważam, że to świetna inicjatywa wydawać coś innego, może mniej popularnego, ale po prostu u nas nieznanego.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego wydawnictwa, ani żadnej książki z ich oferty.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie znam, ale chętnie to zmienię.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie czytałam nic wydanego ich nakładem, ale słyszałam całkiem sporo dobrego.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wydawnictwo kojarzę, choć nie miałam jeszcze okazji sięgnąć po żadną z jego książek. Wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń