Zapowiedź 'Wybrańców' V. Roth

 

Veronicę Roth pewnie kojarzycie z popularnej serii Niezgodna, która pojawiła się również na wielkich ekranach kin. Kiedy usłyszałam, że wydawnictwo Media Rodzina planuje wydać kolejną książkę autorki, nie mogłam się powstrzymać, by Wam jej nie polecić. 

Pierwszy tom nowej dylogii nosi tytuł Wybrańcy i jest skierowana dla młodych dorosłych (young adult). Łapcie opis:

„Wybrańcy” zaczynają się tym, czym inne powieści się kończą – zwycięstwem bohaterów nad potężnym przeciwnikiem. Bowiem piętnaście lat wcześniej piątka zwykłych nastolatków została wskazana proroctwem do walki z Mrocznym – potężnym bytem niosącym zniszczenie Ameryce. Mroczny zrównał z ziemią całe miasta i zamordował tysiące ludzi. Wybrańcy, bo takie miano zyskała piątka nastolatków, poświęcili wiele, by go pokonać. Po upadku Mrocznego świat wrócił do normalności… dla wszystkich poza nimi. Bo co można zrobić, jeśli jest się celebrytą z magicznym wykształceniem, kiedy nie ma już na nie zapotrzebowania? Ale czy na pewno? 
W sposób niezrównany, nowatorski i niesamowicie wciągający Veronica Roth wraca do swoich korzeni. Korzystając z najlepszych elementów takich gatunków, jak urban thriller, science fiction i fantasy, tworzy silną bohaterkę, Sloane Andrews, która jest gotowa poświęcić wszystko w walce o przyjaźń i… miłość.


PREMIERA 13.01.2021

Myślę, że to będzie wyśmienita uczta zarówno dla emocji jak i wyobraźni. To jak? Sięgniecie? Macie w planach? Czytaliście w ogóle inne serie autorki? :)


Zrobiłam szybki research i zauważyłam, że na stronie EMPIKU można kupić Wybrańców przedpremierowo i to za niecałe 29 zł! Cena detaliczna wynosi prawie 45 zł, więc to naprawdę świetna promocja. :)

⟶ KLIKNIJ TUTAJ, BY PRZEJŚĆ NA STRONĘ EMPIKU

9 komentarzy:

  1. Nie czytałam ani nie oglądałam Niezgodnej i nie jestem pewna czy sięgnę po Wybrańców. Może jak będę miała okazję, ale na pewno nie będę jej usilnie szukała

    OdpowiedzUsuń
  2. Widzę, że zapowiada się ciekawa seria.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie są to moje klimaty czytelnicze, ale ta zapowiedź na pewno ucieszy wielu czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam jedną jej książkę i podobała mi się ❤

    OdpowiedzUsuń
  5. Przeczytałam całą serię "Niezgodna". Trylogia bardzo mi się podobała. Skoncentrowane na Tobiasie "Cztery" wywarło na mnie mniejsze wrażenie, acz jako dodatek do głównych odsłon, spisało się przyzwoicie. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Książka nie dla mnie, ale okładka zrobił na mnie wrażenie. No i promocja fajna 😉

    OdpowiedzUsuń
  7. Przyznam, że mam w planach. Świetna okładka swoją drogą :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Zaskoczyłaś mnie, kompletnie nie znam twórczości tej autorki. Zdecydowanie do nadrobienia!
    Aromatycznych Świąt Bożego Narodzenia i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja czuję się przekonana :D

    OdpowiedzUsuń