Zapowiedź "Mars" Agnieszki Lingas-Łoniewskiej


Dla osób uwielbiających połączenie romansu z nutką erotyzmu, walkami, potem i siłą mam książkę idealną! Zwieńczenie serii Bezlitosna siła, Mars. Zainteresowani? Łapcie opis poniżej!

Są jak ogień i woda. I przyciągają się z siłą żywiołów.
Życiem Darka rządzą nienawiść i szaleństwo. Kiedy na ringu staje się niepokonanym Marsem, oddaje się im całkowicie. I właściwie niczego by nie zmieniał, gdyby nie psycholożka Liwia.
Dla tej kobiety Mars mógłby zrobić cholernie wiele.
Ale powiedzmy sobie jasno: doktor Liwia gra w innej lidze.
Przed Darkiem zaś poważne zadanie i nic nie powinno go rozpraszać. A już zwłaszcza nie zjawiskowa pani psycholog i jej tajemnicza, bolesna przeszłość.
Kiedy jednak w grę wchodzi prawdziwa miłość, Mars i Liwia będą musieli się zastanowić nad swoimi wyborami. Czy odważą się postawić wszystko na jedną kartę?

PREMIERA 01.07.2020

No, i co? Nieźle brzmi, prawda? Czytaliście poprzednie części? Skusicie się na ostatnią? :)

33 komentarze:

  1. Czytałam dwie części. I kolejne mam oczywiście w planach :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja nie znam poprzednich części, więc i na tę się póki co nie skuszę. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie miałam jeszcze okazji poznać tej serii, ale nadrobię zaległości na pewno. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Serii nie znam, ale twórczość autorki bardzo lubię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam trzy wcześniejsze tomy i pewnie przeczytam całość za jednym razem 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czyli najlepiej jak tylko można. O ile, oczywiście, się spodoba. :)

      Usuń
  6. Kiedyś zraziłam się do twórczości autorki i od tamtej pory nie sięgam pic jej autorstwa :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A którą książka się zraziłaś? Pamiętasz? :)

      Usuń
  7. Nie czytałam jeszcze nic od tej autorki, ale chciałabym kiedyś to nadrobić. Wpierw jednak sięgnęłabym po wcześniejszego części cyklu "Bezlitosna siła" lub po coś jeszcze innego.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Radziłabym najpierw sięgnąć "Bez przebaczenia" i "Bez pożegnania". :)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. To ja czekam w takim razie na Twoją recenzję. :)

      Usuń
  9. Ja również serii nie znam, ale twórczość Autorki - jest mi znana. Chyba pora po coś z "jej pióra" sięgnąć :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A na jaką książkę zamierzasz się zdecydować? :)

      Usuń
  10. Jest na co czekać, wcześniejsze części bardzo mi się podobały :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Raczej nie sięgam po erotyki, więc odpuszczę sobie tą serię - przynajmniej jak na razie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię książki autorki, ale tej serii nie miałam okazji jeszcze poznać :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Kompletnie nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie znam tej serii, ale w sumie to nic dziwnego, bo nie wygląda ona na moje klimaty czytelnicze ;). Wolę te grzeczne książki ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też, chociaż podoba mi się styl Lingas-Łoniewskiej, więc zastanawiam się, czy nie sięgnąć. :)

      Usuń