Zapowiedź "Intruza" M. Stelara

Kliknijcie w obrazek, żeby dowiedzieć się więcej

Co by bardziej urozmaicić Pomistrzowsku, co jakiś czas postanowiłam dodawać zapowiedzi książek, których tematyka powinna przykuć Waszą uwagę. :) Dzisiaj proponuję Intruza Marka Stelara, czyli mroczny kryminał oparty na polskich, policyjnych realiach nieco wykraczających poza zwyczajne, ludzkie wyobrażenia. 

Dwaj bracia po dwóch stronach barykady.

Brat przeciw bratu. Zamknięty w sobie cichy urzędnik kontra funkcjonariusz ABW, który zdradził. Gdzieś wysoko w strukturach władzy jest „kret”, którego działania mogą pozbawić państwo polskie potencjalnej przewagi i światowego prymatu na jednym z niewielu pól, na którym jest to jeszcze możliwe – produkcji grafenu, materiału przyszłości.

Co wspólnego miała tajemnicza, choć z pozoru naturalna śmierć ojca braci ćwierć wieku wcześniej? Dokąd prowadzą pozostawione znaki? A w tle rozgrywka polskich służb specjalnych i Guoija Anquan Bu, wywiadu Chińskiej Republiki Ludowej.

PREMIERA 11.03.2020


Zainteresowani? Sięgnięcie? ;)

9 komentarzy:

  1. Czekam z niecierpliwością na premierę tej książki. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ogromnie ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ta premiera zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Czytałam już nie jednego "Intruza". Czekam, bo zapowiada się ciekawie.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  5. Może i by mnie wciągnęła ta książka, ale w najbliższej przyszłości nie planuję jej czytać. Swoją drogą, ciekawa okładka. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wydaje mi się, że to będzie coś dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  7. Może i byłabym zainteresowana, ale nie mam złudzeń, że niezależnie od zainteresowania czasu na to nie znajdę i tyle...

    OdpowiedzUsuń
  8. Sięgnę na pewno, bo już tyle dobrego słyszałam o autorze, a nie miałam jeszcze okazji przeczytać żadnej z jego książek. Może własnie "Intruz" będzie tą pierwszą? Wszystko wyjdzie w praniu.

    OdpowiedzUsuń