Wydawnictwa na Czynniki Pierwsze: Amaltea

Parę słów o + co wydają

Wydawnictwo Amaltea skupia się na wydawaniu literatury czeskiej oraz rumuńskiej. Powstało w 2014 roku, siedzibę ma we Wrocławiu. 

Z tego, co widziałam w ofercie, tytułów nie ma zbyt wiele, ale zostały wydane z naprawdę wielką pasją. 

Nowości

Na adekwatnej podstronie znalazłam wiele interesujących nowości książkowych. Jeśli jesteście ciekawi, kliknijcie w zdjęcie okładki, wówczas przeniesiecie się na stronę ze szczegółami. 

  
  

Co więcej? 

Zauważyłam, że poza czeskimi i rumuńskimi autorami Wydawnictwo wydaje również książki polskich autorów. Niemniej, tematycznie muszą się chyba łączyć z motywami wybranych państw. :)



Czytaliście jakiś tytuł, który wyszedł nakładem Amaltei? Zerkniecie na ich ofertę? Dawajcie znać w komentarzach!

19 komentarzy:

  1. Nie słyszałam wcześniej o tym wydawnictwie, więc świetnie, że przybliżyłaś mi jego ofertę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Też nie słyszałem wcześniej o tym Wydawnictwie, ale widzę, że wydają świetne książki. Pozdrawiam serdecznie Ew :-) .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwsze słyszę o tym wydawnictwie, ale ... jestem strasznie ciekawa tych publikacji. Literaturę czeską czytuję od czasu do czasu i bardzo ją lubię. Literatury rumuńskiej praktycznie nie znam. Już teraz wiem, gdzie jej szukać :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nazwę tego wydawnictwa gdzieś słyszałam, ale dobrze, ze dowiedziałam się o nim coś więcej.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tego wydawnictwa, ale zerknę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. nie znam wydawnictwa mało czytam ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie słyszałam wcześniej o tym wydawnictwie,ale tytuły wydają się ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam i raczej nie skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie słyszałam o tym wydawnictwie, ale chętnie zajrzę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Bardzo fajny pomysł na serię wpisów :) Nie słyszałam wcześniej o tym wydawnictwie, ale z chęcią zapoznam się z jego ofertą :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam kompletnie tego wydawnictwa, dlatego jestem zaskoczona, że poza czeskimi i rumuńskimi autorami Wydawnictwo wydaje również książki polskich autorów.

    OdpowiedzUsuń
  12. niestety nie znam tegoż wydawnictwa:) mało czytam zresztą ostatnio

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie znam :) Ale ja mało wydawnictw znam:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Muszę przyznać, że wcześniej nie słyszałam o tym wydawnictwie. Duuużo ich ostatnio powstaje, ale widocznie musi być popyt, a to bardzo dobrze :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Pierwszy raz słyszę o tym wydawnictwie :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Oh very interesting darling
    Thanks for share it with us

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie słyszałam. Super, że je zaprezentowałaś :D

    OdpowiedzUsuń
  18. Pierwszy raz słyszę o tym wydawnictwie, dobrze wiedzieć. Zwłaszcza, że nabrałam ostatnio sporej sympatii do języka rumuńskiego :) Dzięki zaliczeniu na studiach :D

    OdpowiedzUsuń