Zapowiedź PATRONACKA - 'Głód potępionych' P. Prusak


 

Cześć!

Mam nadzieję, że jesteście już gotowi na zbliżającą się wielkimi krokami premierę świetnego debiutu? Nie? To w takim razie szybciutko zapiszcie datę: 20.04.2022, kiedy to w Wasze ręce będzie mogła trafić powieść Patrycji Prusak pt. Głód potępionych!

Książka jest wyjątkowa pod wieloma względami, ale o tym przekonacie się, czytając. :) 

Ja ze swojej strony mogę jedynie powiedzieć, że polecam, że się pod nią podpisuję i że cudownie jest widzieć autorów debiutujących w ciężkim i problematycznym, ale jakże najlepszym (tak, musiałam to napisać ;P) gatunku, jakim jest fantastyka!

Aha, no i najważniejsze!

Pomistrzowsku objęło PATRONAT nad Głodem potępionych, więc jeśli ufacie moim wyborom i uważacie mój gust za doskonały (ach, ta skromność :P), to przeczytajcie. :)

Dla zainteresowanych wstawiam opis poniżej. ↓

Nazywam się Morriam Iris Cadaver i opowiem wam pewną historię. 
Wszystko miało swój początek pewnej jesiennej nocy, w więziennej celi gdzie po raz pierwszy ujrzałam Rutiela - dumnego, okrytego całunem grozy, skrywającego tajemnice swojego życia czarnoksiężnika, który w czasach narastającego mroku został moim mentorem. By naprawić błędy swojej przeszłości postawił wszystko na jedną kartę. Tą kartą byłam ja. 
Gdy na królewskie aleje spłynęła głęboka ciemność, nieumarli wstali z grobów, demony wyłoniły się z mroku, a zmarli przemówili, wybiła godzina na ostateczne starcie. 
Ta opowieść jest o przełamywaniu lęków, o trudnych wyborach, poświęceniu i więziach, które nie zawsze łączą tak jakbyśmy tego chcieli. Pozwól jednak, że zacznę od początku…


A tutaj macie jeszcze kilka słów o autorce - pochodzą prosto z tylnej okładki. :)

13 komentarzy:

  1. Zapowiada się Ew bardzo ciekawie. Poczekam na recenzję i gratuluję patronatu :-) . Dobrej nocy. Ta krótka zapowiedź do mnie przemówiła :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Po pierwsze, podobnie jak przedmówcy, gratuluję patronatu! Ale po drugie uważam, że Twój gust czytelniczy jest znakomity (a przy tym zupełnie niechcący bardzo podobny do mojego), więc pani Prusak będzie miała jeszcze jedną czytelniczkę! Wchodzę w to w ciemno! :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A, dziękuję! Aż się normalnie zarumieniłam. :P

      Usuń
  3. Gratuluje patronatu, książka z pewnością znajdzie swoich fanów.

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratulacje, jest to coś naprawdę niesamowitego! Co do samej książki, to zobaczymy jak tylko gdzieś się na nią natknę to czemu nie?
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! A jeśli chcesz książkę, to ja zapraszam na rozdanie (trwa do jutra!), w którym możesz wygrać właśnie "Głód potępionych". :)

      Usuń
  5. I ja dołączam do gratulacji :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Oczywiście gratuluję! Czekam na recenzję. :)

    OdpowiedzUsuń