Rozdanie patronackie: wygraj książkę Patrycji Prusak!

 

Głód potępionych Patrycji Prusak to niezwykła opowieść (i zarazem świetny wstęp do dalszego cyklu), w której odwaga mierzy się ze strachem, przyjaźń z fałszem, a miłość z tragedią. Ponadto przewija się w niej wątek nekromancji, co osobiście totalnie mną zawładnęło. Mam nadzieję, że choć trochę Was zachęciłam, a jeśli chcecie przeczytać całą recenzję, to zapraszam tutaj → klik, klik.

A teraz pewnie zapytacie: po co to piszę? :)

Ano po to, by zachęcić Was do wzięcia udziału w rozdaniu patronackim, w którym możecie zgarnąć debiutancką powieść Patrycji Prusak i zarazem mój patronat!

☆☆☆☆☆☆

Jak wygrać?

→ zaobserwuj bloga Pomistrzowsku

→ zgłoś się w komentarzu

→ jeśli zaobserwujesz Pomistrzowsku na Instagramie, Facebooku czy YouTubie, możesz zdobyć dodatkowe punkty :)

→ poczekaj na wyniki!

I tyle!

Rozdanie odbywa się równoczenie na blogu, facebooku i instagramie i trwa od dzisiaj, tj. 28.04. do 03.05.2022 do północy, a wyniki ogłoszę w przeciągu tygodnia od zakończenia. Wysyłka jedynie na terenie Polski (w grę wchodzi wyłącznie paczkomat albo punkt odbioru typu Żabka, Orlen, itp.)

To jak? Są tu jacyś chętni? :)



Edit: 15.05.
Serdecznie gratuluję Kindze Perłowskiej (zgłoszenie przez Facebooka), do której leci egzemplarz Głodu potępionych!

5 komentarzy:

  1. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w rozdaniu :-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem chętna :) zgłaszam się, choć pewnie i tak nic tego nie wyjdzie. Jakoś nie mam szczęścia do rozdań ;) Na facebooku widnieję jako Anna Szulist jakby co ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli historia rozpoczyna się w więziennej celi to biorę w ciemno 🖤 Ponieważ ciekawi mnie gdzie się zakończy 🤔 i jaką drogę będą musieli przejść bohaterowie 🔥 Zgłaszam się i życzę pięknej oraz zaczytanej majówki 📚 🥰 Pozdrawiam. Elżbieta Skrzypczak

    OdpowiedzUsuń