Zapowiedź "Hellware" M.Mortki

Niedawno miałam przyjemność czytać i recenzować (klikajcie tutaj) pierwszą część, czyli Miasteczko Nonstead. Z racji tego, że książka niesamowicie mi się spodobała, czułabym się ze sobą źle, nie skusiwszy się na kontynuację. Hellware niedługo ma swoją premierę, dlatego zachęcam do sięgnięcia! Łapcie za opis:

Kontynuacja Miasteczka Nonstead. 
Wydawać by się mogło, że ci, którzy do Nonstead trafią, nigdy stamtąd naprawdę nie wyjadą. 
Nathaniel McCarnish odzyskuje świadomość i uzmysławia sobie, że jest barmanem w pubie. Nie pamięta, co sprawiło, że podjął tę pracę, a co więcej – nie przypomina sobie minionych dwóch lat. Wkrótce dochodzi do wniosku, że klucz do zagadki znajduje się w Nonstead. 
Tam przyjdzie mu stanąć nad zapomnianym grobem. Tam też odnajdzie jedynego prawdziwego przyjaciela i tam, w samym środku mroźnej zimy, zaczyna rozgryzać mroczną intrygę, której stał się ofiarą. Wnet uświadamia sobie, że Nonstead, które zawsze miał za miejsce ponure i niedostępne, naraz stało się czyimś przedpolem piekła. Pojawia się bowiem ktoś, kto pociąga za sznurki – Maggor, człowiek bez oczu, który syci się ludzkim cierpieniem. 
Nathan oraz Skinner naraz znajdą się w samym środku morderczej obławy. Nie wolno im ani na moment zaniechać ostrożności, bo ktoś śledzi każdy ich krok, a ktoś inny zawsze jest gotów, by stanąć im na drodze. Nie wolno im zwalniać. Nie wolno im się wahać. Przede wszystkim zaś nie wolno im odbierać żadnych telefonów.

A dla tych bardziej dociekliwych Wydawnictwo Videograf przygotowało coś więcej:

KLIKNIJ TUTAJ, ŻEBY PRZECZYTAĆ FRAGMENT


PREMIERA 28.09.2020

To jak? Zawitacie w Nonstead - amerykańskim, klimatycznym miasteczku pełnym tajemnic? :)

14 komentarzy:

  1. Ja również jestem na tak. I również pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli będę miała okazję to zajrzę najpierw do pierwszej cześci.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli będę miała okazję, to sięgnę po pierwszą część, a potem zdecyduję, co dalej. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej serii, ale jak znajdę wolniejszą chwilę to postaram się do niej zajrzeć.

    OdpowiedzUsuń
  5. Musiałabym zerknąc do pierwszej części

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja już dawno nie zerkałam w zapowiedzi tego wydawnictwa. A tu takie perełki! Koniecznie chciałabym przeczytać. Tylko muszę zacząć od początku.

    OdpowiedzUsuń
  7. Opis brzmi zachęcająco, ale wpierw muszę przeczytać poprzednią część. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie czytałam pierwszej części. Ciekawie to wszystko brzmi. Może kiedyś uda mi się poznać tę serię 😉

    OdpowiedzUsuń
  9. Zapowiada się ciekawa kontynuacja!:D
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie jestem fanką tego typu powieści, więc raczej nie sięgnę po tą serię.

    OdpowiedzUsuń
  11. Chętnie przeczytam obie części. Ciekawa jestem czy mi się spodobają. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mortka na liście... Nie ma zmiłuj.

    OdpowiedzUsuń