Wydawnictwa na czynniki pierwsze: Wydawnictwo Pierwsze


Trafiłam chyba na najbardziej kontrowersyjne wydawnictwo, na jakie można trafić. Sami sobie zaprzeczają i choć lubią wydawać książki i czytać, to zwykle im się nie chce i nie mają czasu. A przynajmniej tak o sobie piszą. Nieźle, co? Dobra reklama. :)



Parę słów o + co wydają

Z tego, co piszą o sobie na stronie, są małym wydawnictwem i zamierzają nim pozostać. Godne poszanowania. Wydawnictwo Pierwsze nie uczestniczy w wyścigu szczurów, a wydają tylko to, co im się spodoba. Zwykle są bałaganiarscy i nieuporządkowani, ale jeśli ktoś zamierza kupić książkę robią się sumienni i uporządkowani. Wszak pieniążki z jednej książki przeznaczą na wydanie drugiej. Sprytne, prawda? :)


Przykładowe książki

Wydawnictwo Pierwsze wydaje książki dla dzieci i dla wszystkich. Oto cztery przykładowe:

   
    

Co więcej?

Wydawnictwo należy do ZMOWA, czyli Związku Małych Oficyn Wydawniczych z Ambicjami, a ponadto ostatnio brało udział w pierwszych na świecie Targach Świadomych Wydawców.


Strona internetowa: http://pierwsze.pl/



I jak, moi drodzy Pomistrzowianie? Słyszeliście o Wydawnictwie Pierwszym? Czytaliście książki, które okazały się ich nakładem?

26 komentarzy:

  1. muszę przyznać, że nigdy wcześniej nie słyszałam o tym wydawnictwie. 😊

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się więc, że po raz pierwszy usłyszałaś ode mnie. :)

      Usuń
  2. Ja również nie słyszałem o tym wydawnictwie. Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy raz słyszę o Wydawnictwie Pierwszym, które to rozkładasz w swoim wpisie na czynniki pierwsze. :D Tak więc książek od tego wydawnictwa też w rękach jeszcze nie miałam, ale zaciekawił mnie ten kryminał "Mroczna winnica". Co prawda trochę się boję, czy obiecywane w opisie informacje o winie itp. nie przytłoczą głównej intrygi, lecz gdyby trafiła się kiedyś okazja, to nie wykluczam sięgnięcia po ów tytuł. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ciekawa jestem, czy Ci się spodoba. Jeśli tak, to sama chętnie przeczytam, bo się zastanawiałam akurat nad tym tytułem. Powiedz mi potem, czy się zdecydowałaś. :)

      Usuń
  4. Nigdy nie słyszałam o tym wydawnictwie. Faktycznie nieźle o sobie napisali. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zarówno zachęcająco, jak i trochę odpychająco. Czyli idealnie. :)

      Usuń
  5. Ja również nie słyszałam o tym wydawnictwie 😉

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam chyba o wydawnictwie do tej pory :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji słyszeć o tym wydawnictwie, nie kojarzę też żeby czytała jakąś ich książkę. W sumie jedno wynika z drugiego.

    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydawnictwo o którym nigdy nie słyszałam, ale skoro ma książki dla dzieci to chętnie zerknę w ofertę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Powiedz mi później, czy się zdecydowałaś na jakiś konkretny tytuł. :)

      Usuń
  9. Nie słyszałam o tym wydawnictwie i nie czytałam ich książek, ale wszystko przede mną ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że tak do tego podchodzisz. :)

      Usuń
  10. Zdecydowanie nie słyszałam o tym wydawnictwie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fajnie więc, że usłyszałaś po raz pierwszy ode mnie. :)

      Usuń
  11. Pierwsze czytam;) Myślę, że założenia mają ciekawe- sposób pracy przemyślany. Trzymam kciuki zatem za publikacje najwyższych lotów!
    pozdrawiam serdecznie znad filiżanki kawy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dokładnie! Trzeba trzymać kciuki zarówno za samo Wydawnictwo, jak i za autorów, żeby tam zaczęli publikować. :)

      Usuń
  12. To chyba na promocję też nie mają czasu, bo pierwsze słyszę :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam wcześniej o tym wydawnictwie, chociaż już je lubię. Podoba mi się ich polityka. Ofertę przejrzę i niech się dzieje, co chce (pewnie znów widmo bankructwa pojawi się na horyzoncie).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jakbyś mi potem napisała, czy się skusiłaś na pozycję z ich oferty, byłabym wdzięczna. A już jak przeczytasz i zrecenzujesz, to już w ogóle. :)

      Usuń