Podsumowanie listopada 2022

 

Nie wiem, jak to działa, ale ostatnio czas przecieka mi przez palce. Dosłownie. Niedawno był początek października, a tutaj już zbliżamy się do połowy grudnia! Jak co miesiąc, dzisiaj też przychodzę z podsumowaniem czytelniczym poprzedniego miesiąca. W listopadzie przeczytałam tylko 5 książek, które łącznie dały 1742 strony. 

Jakie książki?

Znalezione nie kradzione Stephena Kinga (recenzję wrzucę raczej w dalszej przyszłości, ale zdradzę, że ten tom, jak i poprzedni, to sztos)
The Atlas Six. Widza zabija Olivie Blake (recenzja tutaj)
Nowy, wspaniały świat. Powieść graficzna Aldousa Huxleya, Freda Fordhama (recenzja tutaj)
Bez powrotu Lisy Gray (recenzja na dniach)
oraz, ku największemu zaskoczeniu,
Kometa nad Doliną Muminków Tove Jansson (recenzji raczej nie planuję)


Ponadto w listopadzie pojawił się post z zapowiedziami, do którego link znajdziecie poniżej. 



Poza tym niewiele się u mnie działo w poprzednim miesiącu. Skupiłam się na życiu prywatnym. W grudniu planuję odrobinę odpocząć, a co za tym idzie - skupić się właśnie na prowadzeniu bloga, pisaniu recenzji i czytaniu, czytaniu i jeszcze raz czytaniu. :)

Jak minął Wasz listopad? Z iloma książkami na koncie skończyliście miesiąc? Dajcie znać w komentarzach!

8 komentarzy:

  1. U mnie to były trzy książki, nie pamiętam, już jakie. Czytam wiele , podręczniki, biblioteczne książki i rozmaite kompendia, itp. Pozdrawiam Ew, Twój wynik świetny.

    OdpowiedzUsuń
  2. 5 książek udało mi się przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  3. Kometa nad Doliną Muminków Tove Jansson... Tę książkę bym przeczytała. Mam w biblioteczce 2 inne lektury z serii "Muminków". :) U mnie w listopadzie było różnorodnie książkowo, jak zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  4. Też mam wrażenie, że czas niesamowicie przyspieszył :) Fajny miesiąc za Tobą.

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miałam dobry czytelniczo listopad - różnorodny i obfity w książki

    OdpowiedzUsuń
  6. Listopad tylko mi śmignął, nawet nie wiem kiedy.

    Mam na oku "Znalezione nie kradzione", tylko muszę odczekać swoje w kolejce :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Czas zbytnio ostatnio się rozpędził :) Ciekawe tytuły i każda przeczytana książka liczy się :)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w listopadzie chyba osiem książek, ale jak napisałas - czas tak pędzi, że nawet nie miałam czasu podliczyć. Z Twojego stosiku czytałam The Atlas Six, a bardzo chciałabym poznać graficzną wersję "Nowego wspaniałego świata"!

    OdpowiedzUsuń