Rozdanie książkowe - wygraj 2 książki!

 

Wakacje to czas sprzyjający czytaniu, dlatego postanowiłam zrobić szybkie rozdanie książkowe, żeby zachęcić Was do czytania i podziękować za czynne udzielanie się. Do wygrania 2 książki z 4 widocznych na zdjęciu - wybór tytułów należy do każdego indywidualnie!

JAK WYGRAĆ?

→ napisz w komentarzu, że się zgłaszasz

→ zaobserwuj bloga Pomistrzowsku

→ dokończ zdanie

Gatunek idealny na lato to..., ponieważ...

→ będzie mi bardzo miło, jeśli zaobserwujesz również Pomistrzowsku na Facebooku (klik), Instagramie (klik) oraz zasubskrybujesz kanał na YouTubie (klik) 

→ poczekaj na wyniki. :)


Rozdanie odbywa się równocześnie tutaj, na facebooku i na instagramie i trwa od dzisiaj, tj. 04.07. do 11.07.2021. Wyniki ogłoszę w przeciągu trzech dni od zakończenia konkursu. Wysyłka jedynie na terenie Polski. 

Powodzenia!


To co? Są tu jakieś osobniki zainteresowane rozdaniem? :)


edit 14.07.2021

WYNIKI ROZDANIA

Strasznie ciężko było mi wybrać zwycięzcę, bo Wasze odpowiedzi kipiały oryginalnością i pomysłowością. Ale. Jeden komentarz wyjątkowo mnie rozbawił, dlatego wygrywa...

du_dzik94

która na idealną lekturę na lato wybrała mrożący krew w żyłach thriller, żeby móc się ochłodzić (ewentualnie przewodnik po Grenlandii) 😂

SERDECZNE GRATULACJE!

Napisz do mnie e-mail z wiadomością, jakie dwie książki wybierasz!

6 komentarzy:

  1. Powodzenia dla biorących udział. Ja dziś trochę aktywnie - 22 minuty w parku. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Oczywiście, że jestem zainteresowana:) Gatunek idealny na lato to horror, ponieważ siedząc wieczorem lub rankiem na tarasie, patrzę na zamglone szczyty gór i to, co czytam oddziałuje na mnie jeszcze mocniej. Lubię dreszczyk strachu, a klimat wakacyjnych wędrówek opuszczonymi szlakami, dodaje do książki klimatu. W nocy, po kilkugodzinnym czytaniu, można przytulić się do męża i uspokoić skołatane serce, wsłuchując się w leśne odgłosy zwierząt. Na wakacjach nawet skrzypienie desek na piętrze ma inny wydźwięk;)

    Niestety nie zaobserwuje konta na FB,bo nie posiadam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Życzę wszystkim powodzenia w konkursie :) pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Życzę powodzenia wszystkim biorącym udział w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia dla osób biorących w konkursie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja spróbuję swoich sił. Gatunek idealny na lato to kryminał. Często czytamy podczas urlopu i żeby się zrelaksować. Kryminały, pomimo że opisują zbrodnie, są bardzo wciągające i dobrze się je czyta. Nie trzeba się martwić, że w ferworze obowiązków pourlopowych nie będzie się miało czasu dokończyć.

    OdpowiedzUsuń