Pomistrzowsku poleca: książki idealne na lato!


Dzisiaj przychodzę z kilkoma propozycjami tytułów, które moim zdaniem idealnie nadadzą się do czytania w wakacje. A przynajmniej na ostatni miesiąc, bo lato powoli zbliża się ku końcowi. :)

Lista książek poniżej:

Enola Holmes i sprawa zaginionego markiza Nancy Springer
Nieodgadniony Maureen Johnson
Rywalki Kiery Cass
Podróż nieślubna Christiny Lauren
Kłamca Jakuba Ćwieka
Wybrańcy Veronica Roth
Ikabog J. K. Rowling

A żeby poznać dokładniejsze opinie o tytułach, zapraszam do obejrzenia filmiku ↓


Pochwalcie się, co aktualnie czytacie i po jaki gatunek najczęściej sięgacie latem? 


17 komentarzy:

  1. Gatunek każdy, a teraz staram się nadrobić zaległości i nie stracić z oczu nowości :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Żadnej z proponowanych nie czytałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie czytam Przewieszenie Remigiusza Mroza, a najchętniej ostatnio sięgam po kryminały:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja latem rzadko sięgam po kryminały. Wolę je czytać jesienią albo zimą - podobnie jak mocne thrillery. :)

      Usuń
  4. ,,Rywalki" czytałam i wspominam tę historię dość ciepło :) A mój gust w lato niekoniecznie się zmienia, więc wciąż czytam to samo, co przez resztę roku. Teraz na celowniku mam ,,Zgasić słońce. Szpony smoka" od Roberta J. Szmidta :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O, czytałam tę książkę Szmidta i poza kilkoma mankamentami, bardzo mi się podobała. Zwłaszcza pomysł powiązania smoków z Piłsudskim. :)

      Usuń
  5. Nie znam żadnej z polecanych książek.

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny filmik. Ostatnio czytam "Mitologię Greków i Rzymian" Kubiaka i "Bieguni" Olgi Tokarczuk. Pozdrawiam Ew :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję. :) I która książka najlepsza?

      Usuń
  7. "Podróż nieślubna" Christiny Lauren chodzi mi po głowie od jakiegoś czasu. Latem sięgam zawsze po 1-2 lżejsze książki (np. z motywem podróży, wakacji, romansowym).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że książka Ci się spodoba, bo jest naprawdę lekka, zabawna i przyjemna. :)

      Usuń
  8. Świetny filmik.
    Jeżeli chodzi o książki na lato to nie mam jakichś konkretnych gatunków przypisanych do tej pory roku. A aktualnie czytam thriller noir "1793" Niklasa Natt och Daga.

    OdpowiedzUsuń
  9. Zgadzam się co do "Nieodgadnionego"! To świetna trylogia, która trzyma w napięciu i nie pozwala czytelnikowi oderwać myśłi od siebie.

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam w planach dwie z Twoich propozycji - "Podróż nieślubną" i "Enolę" :)

    OdpowiedzUsuń