Autorskie 10 minut - Tomasz Kaczmarek

By Ew - lipca 15, 2021


Gościem siódmej odsłony Autorskich 10 minut jest Tomasz Kaczmarek, który zmierzył się z sześcioma naprawdę trudnymi pytaniami - chyba najcięższe, jakie się do tej pory przewinęły. Zdradzę, że poradził sobie znakomicie, ale ocenę pozostawiam Wam.


Tomasz Kaczmarek jest autorem dwóch książek i kilkunastu opublikowanych opowiadań. Mówi o sobie: piszę i publikuję teksty, w których poruszam ważne tematy społeczne, polityczne i filozoficzne.

Niedawno premierę miał Przedsionek Piekła (recenzja tutaj - klik), czyli historia alternatywna, pełna strachu i najczarniejszych wizji świata.

 

Facebook | Instagram | Patronite | Empik

 


1) Jeden pomysł na komedię

Staję się sławnym i bogatym autorem. #mniebawi

2) Wymień dwa miejsca, które traktujesz jako swój osobisty przedsionek piekła 

Toaleta publiczna oraz praca w pozycjonowaniu.

3) Trzy ulubione historie miłosne

Pierwsza: Hank Moody i Karen w 1 sezonie Californication (bo potem to już nie). Druga: Bono i Ali (zupełnie na serio; poznali się w liceum, cały czas są razem). Trzecia: ja i sernik ze słonym karmelem.



1) W czyjej skórze wolałbyś wylądować: Kathleen czy Miltona?

To w sumie proste... Kathleen ma zbyt wielkie problemy skórne, bym chciał ich doświadczyć osobiście.

2) Wolałbyś wymiotować codziennie czy nigdy już nie móc pisać? 

Kurde... miałem nadzieję, że nie będę musiał odpowiadać na serio, a okazuje się, że niektóre pytania wymagają prawdziwej odpowiedzi. 

Tak się składa, że cierpię na hipoglikemię (stały niedobór poziomu cukru) - schorzenie powiadamia mnie o moim bieżącym stanie za pomocą pojawiających się mdłości. A że cukier ucieka ze mnie szybko, to stykam się z nimi często. Zależnie od skali braku jest to cały szereg poziomów mdłości. Można więc rzec, że codziennie zmagam się z delikatną presją nieporzygania się :) Więc wybieram możliwość dalszego pisania, dziękuję :)

3) Prowadzisz samochód i wpadasz w poślizg. Przed tobą jest przejście dla pieszych. Po jednej stronie idą trzy młode dziewczyny, a po drugiej babcia z wnuczkiem. Masz sekundę na podjęcie decyzji, w kogo uderzysz i tym samym zabijesz. Babcie z wnuczkiem czy trzy młode dziewczyny?

Jest to pytanie z kategorii niemożliwych do odpowiedzi w prosty sposób. Każda odpowiedź będzie zła. Wybieram więc oszustwo: pojadę na tyle wolno, by zdążyć się zatrzymać, albo spróbuję przejechać między nimi.


I koniec. 10 minut minęło jak jedna minuta - a przynajmniej dla mnie, kiedy czytałam odpowiedzi Tomasza Kaczmarka (jeszcze raz wielkie dzięki za udział w zabawie!). Moim zdaniem poradził sobie znakomicie. A Wy co sądzicie?

Zapraszam Was jeszcze do odwiedzania stron Tomasza i do zaobserwowania go na social mediach, bo - wierzcie mi - warto. :)

Jak brzmiałyby Wasze odpowiedzi na powyższe pytania? Czy uważacie je za trudne? Koniecznie dajcie znać w komentarzach!


  • Share:

Zobacz też

12 komentarze

  1. Ciekawy wywiad w nietypowej formie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hehe ciekawe pytania i faktycznie bardzo trudne! Autor rzeczywiście wybrnął dosyć dyplomatycznie;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Interesujące pytanie i odpowiedzi:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Tym razem naprawdę zaskakujące i trudne pytania. Co do ostatniego, to tu chyba nie ma dobrego rozwiazania.

    OdpowiedzUsuń
  5. Autor nie miał łatwo, ale świetnie sobie poradził.

    OdpowiedzUsuń
  6. Napiszę jak Agnieszka - Autor łatwo nie miał, ale sobie poradził z pytaniami i odpowiedziami. Pozdrawiam Ew. Lubię te Twoje autorskie 10 minut ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ostatnie pytanie, mrozi krew w żyłach... Pomysł na wywiad świetny - brawo!
    Idę poczytać wcześniejsze.

    OdpowiedzUsuń
  8. Też bym wybrała na osobisty przedsionek piekła toaletę publiczną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Autora nie znam, ale jego odpowiedzi mi się spodobały :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Niektóre pytania dość zaskakujące 😂 przyjemna forma wywiadu.

    czytampolecam.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ciekawe pytania i odpowiedzi.

    OdpowiedzUsuń