Spotkanie online z Kathinką Engel - autorką 'Znajdź mnie. Teraz'

 

Gorąco zachęcam do wzięcia udziału w spotkaniu live na facebooku z Kathinką Engel, autorką popularnej na cały świat trylogii Znajdź mnie. Jeśli ktoś nie kojarzy autorki, poniżej wklejam krótki opis z LubimyCzytać.pl:

Kathinka Engel urodziła się w Monachium, obecnie mieszka w Londynie. Jest wielką pasjonatką książek. Studiowała literaturę, pracowała dla czasopisma literackiego i agencji literackiej, a także jako tłumaczka i redaktorka. Tom "Znajdź mnie. Teraz" rozpoczął jej pierwszą trylogię romantyczną, z którą trafiła natychmiast na szczyt listy bestsellerów. Kiedy nie pisze ani nie czyta, można spotkać ją na stadionie piłkarskim albo z plecakiem w poszukiwaniu kolejnej przygody.

Wraz z Wydawnictwem Prószyński i S-ska zapraszam na specjalne wydarzenie na facebooku, do którego link znajdziecie poniżej.

Spotkanie odbędzie się już dzisiaj (02.02.2021) o godzinie 20! 

Kliknij, żeby przejść do wydarzenia ➡️ https://www.facebook.com/events/439503360420605


Więcej informacji znajdziecie na stronie Wydawnictwa:





Są jacyś zainteresowani? Kto weźmie udział? Czytaliście już pierwszy tom trylogii? :)


16 komentarzy:

  1. Jak tylko nie zapomnę (bo ostatnio mam sporo różnych obowiązków) to chętnie wezmę udział w spotkaniu z Kathinką Engel.

    OdpowiedzUsuń
  2. W sumie możliwe, że zajrzę na to spotkanie z ciekawości. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Być może zajrzę, jeszcze się "zobaczy" :) Pozdrawiam Ew :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zapisuję, wezmę udział😉
    Pozdrawiam cieplutko🌷💖😀

    OdpowiedzUsuń
  5. Możliwe, że zajrzę na spotkanie.:)
    Pozdrawiam
    Natalia

    OdpowiedzUsuń
  6. Może uda mi się zajrzeć na to spotkanie online.
    Książki jak narkotyk

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej autorki, bardzo fajne są takie spotkani a;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Autorki jeszcze nie znam, ale chętnie zapoznam się z jej twórczością. ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja raczej na spotkanie nie zajrzę ale mam nadzieje, że bedzie ciekawe :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam autorki, a i spotkanie przegapiłam. Szkoda, ale może kiedyś poznam jej twórczość ;)

    OdpowiedzUsuń