Podsumowanie sierpnia 2024

 
Nie pamiętam, kiedy ostatnio robiłam post z podsumowaniem miesiąca. Serio. Chyba jakoś rok temu? Może dłużej? Ostatnio nie mam zbytnio czasu, by czytać tak dużo co dawniej, więc nie widziałam większego sensu w dodawaniu posta o dwóch książkach. Postanowiłam jednak przerwać tę złą passę z nadzieją, że podsumowania zmobilizują mnie do czytania. 

W sierpniu przeczytałam 4 książki. 

Były to:

Ukryta królowa, księga I Petera V. Bretta (link do recenzji)
Tamsin Petera S. Beagle'a (link do recenzji)
Dni śmiertelnego strachu Grahama Mastertona (link do recenzji)
oraz
→ tajemniczy pdf, o którym więcej dowiecie się wkrótce :)

Jak widać, królowała fantastyka/horror, czym zapewne was nie zaskoczyłam. Poza tym w sierpniu na blogu niewiele się działo, ale zamierzam się poprawić. Zbyt dużo czasu poświęcałam instagramowi, a brakowało mi takiego spokojnego, typowego blogom klimatu. Postanowiłam wrócić bardziej w te strony, wszak od blogspota się wszystko zaczęło. :)

Prywatnie zmieniło się tylko to, że zostałam mamą. 4 miesiące temu. Rozalia zabiera mi większość wolnego czasu, ale już jest starsza, już jest łatwiej. 

Dajcie znać, co się w ostatnim czasie działo u was! Jakieś zmiany? Interesujące wydarzenia? Cokolwiek? :)

5 komentarzy:

  1. U mnie po staremu. Czytam w większości historyczne, a Tobie gratuluję ;-) .

    OdpowiedzUsuń
  2. Mastertona to Ci autentycznie zazdroszczę. A ten tajemnicy plik mnie intryguje.

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie sierpień był w połowie urlopowy i pod względem przeczytanych książek było słabo. Za dużo zaczynałam, a za mało kończyłam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ciekawe książki :) Jestem ciekawa tego pdfu, o którym piszesz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. I właśnie dlatego nie zdecydowałam się założyć konta na instagramie, bałam się, że zje większość czasu :)

    OdpowiedzUsuń