Pomistrzowsku nominowane do rankingu OpowiemCi!

Stała się rzecz niesłychana i kompletnie niespodziewana! 

Przeszło miesiąc temu miały miejsce nominacje do rankingu OpowiemCi, w którym honoruje się twórców powiązanych wszelako z książkami. Ku zdziwieniu gawiedzi, a już w szczególności moim, Pomistrzowsku pojawiło się na listach - i to aż w trzech kategoriach. :)

Jestem bardzo wdzięczna za to wyróżnienie, a będę jeszcze bardziej za głosy - oczywiście, o ile doceniacie moją pracę i podoba wam się to, co robię.

Pomistrzowsku nominowano w kategorii BLOG, INSTAGRAM i YOUTUBE. Dziękuję. ❤

Na stronę można przejść, klikając na poniższe grafiki↓

 


18 komentarzy:

  1. Gratulację i życzę powodzenia! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję serdecznie, życzę satysfakcjonującego wyniku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gratuluję Ew i życzę powodzenia :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję! Mnie też w tym roku zaskoczyła nominacja 😉

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Więc dziękuję i gratuluję jednocześnie. :)

      Usuń
  5. Ja też, o dziwo zostałam nominowana (w kategorii blog), więc jestem równie miło zaskoczona ;).
    PS Oczywiście poszedł głos na Ciebie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się spodziewałam, że będziesz nominowana. :P Dziękuję!

      Usuń
  6. O jeny, gratulacje!! Głosowałam ostatnio w tym plebiscycie, ale już nie pamiętam na kogo :(

    OdpowiedzUsuń